dilluns, de maig 24, 2010

Tony Ward "The Antimodel"



Autoretrat

Tony Ward, model, dissenyador, artista i tal vegada el més icònic dels models masculins actuals. Als seus 46 anys el denominat "anti-model" ha tingut una de les trajectòries més llargues, dins del seu àmbit professional, que qualsevol altre model masculí. Ward que va començar l'any 1981 saltaria a la fama al 1990 quan va protagonitzar el famós vídeo "Justify My Love" al costat de la que llavors era la seva companya sentimental, la incombustible Madonna. El vídeo en aquell moment va ser considerat altament escabrós, la qual cosa portaria que la MTV arribés a prohibir la seva emissió.



Ward ha mantingut al llarg de la seva carrera una presències continuades en publicacions de caràcter homoerótico i en l'àmbit cinematogràfic, no podem oblidar-nos de la seva participació en la no menys famosa pel·lícula "Hustler White" que Bruce LaBruce va dirigir l'any 1996. Fets que han portat a Tony Ward, casat amb Shinobu Sato i amb qui té 3 fills, a convertir-se en un de les grans icones gai.
Greg Gorman (1988)
Rick Castro (1997)

Rick Castro (2005)
Deborah Anderson (2009)
Tom TS74 (2010)
+Informació: http://www.tony-ward.com/

15 comentaris:

Xim ha dit...

Ya quisiera yo tener un jesucristo como el de la primera foto colgado en la cabecera de mi cama, lo descolgaría cada noche y pasaría el santo rosario junto a él, ays!!! que ricura!!!

Besotes

Xim

J H ha dit...

Sin duda un mito viviente...

Joaquinitopez ha dit...

Fastuosas imágenes al margen de la belleza, innegable, del modelo. Un nuevo descubrimiento que te debo.
Un abrazo

Alnadí ha dit...

¡wow! tu blog es inspirador...

MM de planetamurciano ha dit...

Pos a mí me lo ponen desnudo en la cama...Y no lo kiero...

Anònim ha dit...

Ozu con el onvre este- Sigue repirando sexiedad por todos los poros de su piel.
Gracias por el video de Madonna, hacía varios años que no lo veía.
Su Shysh

ixilik ha dit...

Sabía yo que ami bañera de Ikea, le faltaba algo!

El Deme ha dit...

Todo el mundo hemos tenido picores en los largos pasillos de un extraño hotel. Ese olorcillo a ambientador y esas puertas entreabiertas...

tecla ha dit...

Nunca hasta este momento se me había ocurrido pensar en cómo serán los dioses p-jota.
Aunque me parece que los pintaron todos en la Capilla Sixtina.
De donde diablos se te ocurrirán estos temas. Cómo conoces a tanto fotógrafo interesante del mundo gay además.
TA

Uno ha dit...

Un portento ( estaba deseando usar esta palabra)
Y un abrazo

Mery ha dit...

"El antimodelo", vaya, jamás lo hubiera pensado así.
He de volver para visualizar el vídeo, hace siglos que no lo veía y no recuerdo casi nada.
Buenas noches

Vulcano Lover ha dit...

Jo, pues yo no consigo que me provoque... nunca lo ha hecho, no sé por qué.

pon ha dit...

Antimodelo porqué??? me parece muhco más atractivo que montones de modelos.

Pilar ha dit...

Increíble autorretrato!!!
Jugosa vida, y lo que queda.

Champy ha dit...

Te debo mucho.

Vengo dispuesto a pasearme por todo tu espacio y me recibes con esto.... asi como quieres que siga????

El chico del bikini azul tiene bonitos tattoos!!!!

2046